2013. december 4., szerda

Twilight képregény

Stephenie Meyer – Young Kim: Twilight képregény – Alkonyat 1.
Szerző: Stephenie Meyer - Young Kim
Cím: Alkonyat 1. - Twilight képregény
Kiadás: Könyvmolyképző, 2010
Oldalszám: 224


Ez előtt nem nagyon olvastam képregényeket, csak még gyerekkoromban egy-két Garfield-ot, vagy hasonlót. Nincs tapasztalatom e téren. Nagyon szeretem a Twilight saga-t, ezért ezt muszáj volt beszereznem. Amikor megkaptam, nagyon meglepődtem, hogy mennyire nehéz, és persze gyönyörű. Szépek a rajzok, Young Kim nagyon tehetséges. Nem egészen olyanok a szereplők, ahogy én magamban elképzeltem, de hát mindenki máshogy képzeli. Többnyire hasonlítanak a filmbéli szereplőkre. Bella más, ő itt nagyon szép lánynak van rajzolva, ami kicsit elüt a könyvtől, mert elvileg egy visszahúzódó, átlagos tininek kellene lennie. Kicsit szomorkásak a tájak, a különböző helyszínek, így a történet végig borús, komor, pedig azért lennének benne vidám, vicces részek. Arra nagyon jó, hogy visszaemlékezzek a történetre, biztosan belelapozok majd még párszor.
Kár, hogy ennyire szét lett szedve, így nagyon sok részből fog állni a sorozat, de így tud nagyon igényes és szép lenni a képregény. Várom, hogy a folytatásokat is kézbe vehessem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése