2013. május 30., csütörtök

Kami Garcia - Margaret Stohl: Beautiful Creatures - Lenyűgöző teremtmények

Kami Garcia – Margaret Stohl: Beautiful Creatures – Lenyűgöző teremtményekKami Garcia – Margaret Stohl: Beautiful Creatures – Lenyűgöző teremtmények  


Úgy nyertem ezt a könyvet egy megosztós játékban, de már előtte is kívánságlistás volt. Biztos, hogy be fogom szerezni a további részeket, mert nekem nagyon tetszett. Néhány része emlékeztetett a Twilight-ra, és én azt is nagyon szerettem. Jó volt, hogy nem néztem nagyon utána a könyvnek, így izgulhattam az elején, hogy vajon Lena milyen lény. Nem is nagyon szeretném lelőni a poént, hátha valakinek így elrontom az olvasási élményét. Érdekes volt egy fiú szemszögéből nézni a történetet, bár írónők munkája, így nem tudom, hogy ez mennyire hiteles. Ethan nagyon rendes fiú, és jófej, de azt hiszem a való életben nem ilyen lenne. Imádja a nevelőanyját, az apját is szereti, de inkább elkerüli, nehogy csalódást okozzon neki. Ami a legszebb, hogy nagyon szerelmes Lena-ba, bármit megtenne érte. Ő az álomfiú, akit elképzelünk magunknak mi lányok, de rájövünk később, hogy valószínűleg nem létezik. Lena nekem nagyon szimpatikus volt, kicsit fura, kicsit magának való, mégis szerethető, egyedi és vicces. Amma és Macon elég furcsák voltak. Néha kedveltem őket, néha nem. Linket szerettem, ő egy igazi mókamester, mindenkit jó kedvre derít.
Volt izgalom, romantika bőven, és nem kiszámítható a történet. Legalábbis én nem pont erre számítottam.
Kicsit zavart a Halandó kifejezés, mert hát ebben a történetben mindenki halandó. Talán nem volt rá más megfelelő kifejezés?
Az idézetek viszont tetszettek. A két kedvencem:


"Csak úgy tudhatjuk meg, hogy megbízhatunk-e valakiben, ha megbízunk benne."
Ernest Hemingway

"Nem, egészében véve nem szeretem a karácsonyt... Igaz, a maga esetleges módján csakugyan meg akarja közelíteni a békét és a jóakaratot. De sajnos, évről évre esetlenebbül."
Edward Morgan Forster

A filmet is szeretném majd megnézni, kíváncsi vagyok rá nagyon. Ahogy néztem a borítót, Lena alakítóját eltalálták, de Ethan nekem nem az igazi. Lehet, hogy ez majd változik, ha megnéztem.

Képek nézegetése közben akadtam rá erre a karkötőre! Nagyon megtetszett. Ha esetleg valaki tudna ilyet készíteni, az írhatna nekem. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése