2013. november 9., szombat

Shannon Messanger: Vihar szeli ketté

Shannon Messenger: Vihar szeli ketté

Író: Shannon Messenger
Cím: Vihar szeli ketté
Kiadás: 2013, Merit könyvek
Oldalszám: 444. o
Ahogy megláttam ennek a könyvnek a borítóját és a címét, azonnal megtetszett. Amikor elolvastam a fülszövegét, akkor pedig még jobban megtetszett. Nagyon szerettem volna megkaparintani, és sikerült. Örültem, hogy vastagabb, mint gondoltam és még könyvjelző is van benne. Nem is bírtam sokáig, hogy el ne kezdjem olvasni. Ritkán van nálam olyan, hogy egy ennyire új megjelenésű kötetet vehetek kézbe, így ez most külön öröm volt.

Könnyű olvasmány, gyorsan haladtam vele és alig vártam, hogy kibontakozzon a történet. Még sosem olvastam szilfekről, ez nekem újdonság volt. Nagyon utálom a szelet, ezért nem ártott olyan képzeletbeli lényekkel megismerkedni, akiknek lételemük a szél. Kicsit talán máshogy gondolok majd rá ezután.
Ahogy keresgéltem az interneten, nagyon szuper képeket lehet találni külföldi oldalakon, ahol Sylph-ek jelenlétét vélték felfedezni, akik hisznek ebben. Persze miért ne hinnénk? Talán tényleg léteznek hasonló lények. Én szeretek elképzelni ilyen furcsa dolgokat. Ezért is élveztem ennyire ezt a történetet.
Audra karakterét szerettem, bár azért kicsit talán túlzás, hogy valaki ennyire büntesse magát valamiért. Ettől függetlenül jó fejnek képzeltem el. Vane már nem úgy sikerült szerintem, ahogy az írónő szerette volna. A könyv végén azt írja, szexi, jó pasit képzelt maga elé. Hát szerintem inkább egy félénk kisfiú sikeredett, de a sorozat folytatásában ez majd biztosan változni fog. Számomra egy jó pasinak ennél sokkal határozottabbnak kell lennie, de lehet, hogy mások nem így gondolják. Talán a fiatalabb lányoknak ez jön be.
Az anyuka személyével kapcsolatban sokáig optimista voltam, majd a végén nagyon meglepődtem, de nem szeretném senki előtt lelőni a poént, így erről többet nem is írok.
A szélerőműveknél zajló eseményeket jó volt elképzelni, mert hozzánk közel is vannak ilyenek, csak a sivatagot kellett gondolatban hozzáadnom. Simán el tudnék képzelni egy filmet a könyv alapján, bár valószínűleg elég költséges lenne ezeket a szélvándoros jeleneteket vászonra vinni. Mostanában szinte minden jó könyvből film készül. Miért ne készülhetne ebből is? Ez legalább újdonság, én biztosan megnézném.
Mindenképpen szeretném majd megszerezni a folytatást. Nincs bennem az az érzés, hogy most azonnal szeretném, de azért nagyon kíváncsi vagyok rá. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése