2014. január 3., péntek

2013

Kicsit összegezném ezt az évet olvasások terén. Minden évben egyre többet olvasok, és ennek nagyon örülök! 2013-ban 57 könyvet kezdtem el. Egyet 2012-ben kezdtem és 2013 jan.8.-án fejeztem be. Egyet pedig 2013-ban kezdtem és 2014. jan.2.-án fejeztem be. Mindkettő Vavyan Fable volt (Mennyből a csontváz, Szennyből az angyal). Félbehagytam 6-ot, de ebből az egyiket később végigolvastam. 



Újraolvasás: Robert Merle: Malevil és a mesekönyveket is többször olvastam Álmosnak. Legtöbbször Bogyó és Babóca karácsonyát.
Elkezdett, még be nem fejezett sorozatok: 13
- Halhatatlanok alkonyat után 1.
- Kane & Abel 1.
- Rejtőző kavicsok 1. (még nincs folytatás)
- Tündérvilág (már 2012-ben elkezdtem) 2.
- Monster High 1.
- Időtlen szerelem trilógia 1.
- Caster krónikák 1.
- Gyönyörű sorscsapás 1.
- Vihar szeli ketté 1. (még nincs folytatása)
- Lányok a kastélyból 1.
- Áté papnői 1.
- Twilight képregény 1.
- Angyalsors 1., 2.

Befejezett sorozat: nincs
Ebből azt szűrtem le, hogy nagyon sok sorozatot megkezdtem és még csak meg sem vettem a folytatásukat. Ezen sürgősen változtatni kell. Ami nagyon tetszett, azokat szeretném befejezni 2014-ben.

Mesék, gyermekkönyvek: 20 db

Összes oldalszám: 20 000 körül

Legjobban tetszett: Cynthia Hand: Angyalsors, Shannon Messenger: Vihar szeli ketté, L. I. Lázár:                                      Rejtőző kavicsok, Jeffrey Archer: Párbaj, Jamie McGuire: Gyönyörű sorscsapás
                             Nagyon nehéz lenne dönteni köztük, mindet imádtam és még sorolhatnám.

Nagyon nem tetszett: Françoise Dorin: Prücsök, Milena Agus: Szerelemkő

Molyon a saját könyvek olvasottsága jelenleg 32%.

Az otthoni könyvtáram a következőkkel gyarapodott:
Nyereménykönyvek: 30 db
Ajándékba kaptam: 7 db (a gyerekével együtt)
Vettem: 29 db

Remélem 2014-ben még sokkal többet tudok olvasni, főként a saját könyvespolcomról. A megkezdett sorozatok közül szeretnék minél többet befejezni. A könyvvásárlást korlátozni olyan könyvekre, amiket valóban szeretnék. A nyereménykönyvek továbbra is jöhetnek, bár már nem játszom annyit.
Mindenkinek sikerekben és jó könyvekben gazdag, nagyon boldog Új Évet kívánok!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése